Stress stress och .... Semester ?

Min bloggkompanjon som ni nog läst har rest iväg till thailand för att lata sig. Och jag är inte ett dugg avundsjuk, inte det minsta. Jag gillar inte resor, sol bad och avkoppling. Jag gillar stress arbete och kyla. Yeah right. Om jag fick plats i en resväska skulle jag ha smygit mig hem till Fredrica och hoppat ner i väskan och gömt mig.

Men så blev inte fallet. Jag fick stanna i kalla Sverige och stressa ihjäl mig! Jag går ju sista terminen på frisör skolan och det är sjukt mycket att göra. Jag ska göra gesällprovet som är i maj för att bli typ "legitimerad" frisör eller vad man ska kalla det. Och man ska ha 8 modeller och man ska färga, klippa, permanenta, göra uppsättningar och festfrisyrer mm. på. Helt galet stressigt, det blir inte mindre stressigt eftersom jag inte ens har alla modeller än. Så om ni har, eller känner någon med en page som skulle vilja vara en hårmodell så lämna gärna en kommentar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0