NEJ NEJ NEJ

Min bror kom hem från jobbet och var magsjuk!  Och det första han gör att hämta datorn från mitt rum och ska sitta och pilla på den med sina basiller. NEEEJ!  Smög precis in till brorsans rum och tog tillbaka datorn för han hade somnat framför den. Så nu har jag smörjt in hela datorn med desinfektionsmedel, så jag hoppas verkligen att jag har tagit död på alla bakterier!

Jag har verkligen basillskräck! Jag är livrädd för att bli sjuk, jag håller andan om någon hostar och håller mig på avstånd från någon som är sjuk. Jaa jag är väl lite rubbad men det är så fruktansvärt att vara sjuk, och magsjuk också! Det värsta jag vet är att kräkas. LIVRÄDD!

Måste nog öppna fönstret o vädra igenom mitt rum !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0