make a list

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret

2. Gillar du kaffe?
nej. men jag försöker lära mig

3. Hur mår du just NU?
Bra! Har börjat få lite resfeber bara.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
har ingen crush på någon at the moment. :)

5. Berätta om din senaste dröm.
tråkigt nog, minns jag knappt mina drömmar.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
ja, det tror jag absolut jag skulle kunna. :)

7. Vad vill du ha just nu?
torsdag <3

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Gjorde det precis nyss.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
slickar.

10. Använder du smileys?
ja, det händer ganska ofta :)

11. Har du träffat någon kändis?
Yes sir!

12. Gillar du keso?
jag älskar det!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Erik Grönwall - higher

14. Hur många länder har du besökt?
Tyskland, Italien, Thailand, Egypten, Danmark, England? 6 st!

15. Är dina föräldrar stränga?
Det beror på, mer bestämda.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
ja! jag vill! (:

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
snön på fönstret

18. Brukar du hyra film?
sällan, men det händer ibland.

19. Var kommer du vara på lördag?
I Bangkok! <3

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
ja, jag såg det på nyheterna.

22. Vad åt du till lunch?
Köttgryta, potatis och sallad

23. Har du lockigt hår?
Nej. Mer självfall?

24. När grät du senast?
kommer inte ihåg.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
haha, jag vet inte. Stolpe vet jag!

26. Favoritårstid?
sommar. våren är också super!

27. Vem höll du senast i handen?
-

28. Sover du med TVn på?
ibland och ibland inte.

29. Tycker du att du är gammal?
ja, jag börjar få ålderskris, haha!

30. Är du mörkrädd?
Nej det är jag inte, i så fall mer rädd för det som finns i mörkret.

31. Gillar du ditt liv just nu?
ja, det gör jag verkligen.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja, men det slutar alltid med att jag duschar efteråt i alla fall.

33. Har du bra syn?
ja, mitt synfel växte bort när jag var liten.

34. Var är dina föräldrar just nu?
De är på jobbet.

35. Vad har du på dig just nu?
Leggins, skjorta och uggs.

36. Vad var det senaste du köpte?
ett par svarta shorts till thailand.

37. Hatar du mer än 3 personer?
nej. men tycker riktigt illa om några?

38. Använder du sushipinnar?
nej.

40. Äger du ett vapen?
nej, det tror jag inte?

41. Gillar du ditt hår?
jag älskar mitt hår.

42. Gillar du dig själv?
ja. ibland mer och ibland mindre, men ja.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mamma

44. Hur ofta använder du MSN?
nästintill varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0