I'm hopeless

Ska egentligen plugga, men disciplinen är inte på topp idag direkt. Den finns inte alls rättare sagt. Jag har suttit och stirrat på papprena i flera timmar nu. Har så mycket att göra att jag inte gör något alls.

Varje gång det kommer upp ett prov eller inlämningsuppgift så tänker jag att jag ska ta itu med det direkt, men gör jag det ? Nej, såklart kommer det upp något roligare som jag kan göra och läxorna åker åt sidan. Sen panik pluggar man och resultatet blir bara hälften av vad jag egentligen kan.

Ush jag får ta och skärpa till mig! Har ju bara en termin kvar på gymnasiet nu. Men jag är ju så skoltrött efter 3 ½ år på gymnasiet. Men jag är ju en erfarenhet rikare efter att ha gått på eber ett år också. Fast det är faktiskt en erfarenhet jag gärna glömmer. Fy !

Nej nu får jag ta mig samman och sluta klaga. Ska ta en dusch ta ut linserna och ta bort sminket och sätta mig och göra klart allt skolarbete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0