f: nummer två - Min första kärlek

Kär i kärleken, jag tror nästan att det är mitt andranamn. Kan ibland komma på mig själv att jag bli generad när en snygg kille går förbi mig. Hjärtat gör en volt och jag har inom loppet av ett par sekunder redan tänkt ut en framtid tillsammans. Även fast jag vet att jag aldrig mer kommer få se honom. Ja, that's me!

Första kärleken var på lågstadiet, en kille som hette Chrisitan. Jag föll totalt för honom. Även fast kärleken inte är lika allvarlig när man är liten, så betydde det ändå mycket för mig. Då var det dock inte ovanligt att man var tillsammans med flera stycken på en gång, eller att man bytte pojkvän/flickvän ifrån ena dagen till den andra
(Visste redan då hur jag skulle förhandla med pojkar, lovade bort mig i en veckas förhållande om jag i utbyte fick Pokémon!). Men Christian var han som jag va totalt nerkärad i. Han var den killen som jag fick mitt första smycke av, kommer så väl ihåg hur den såg ut. Det var en ring med en häst på och så kunde man justera storleken. Tyvärr har jag inte kvar den, antar att jag slängde den i samband med något av våra tusentals breakup's. Det va honom som jag fick min första puss av. Detta är något som jag alltid kommer att minnas. 

Min andra första kärlek, den som va på riktigt va Simon. Kärlek i första ögonkastet, och jag visste att jag aldrig skulle ge upp innan han var min. Fick offra en hel del för att få min önskan uppfylld - och jag har aldrig ångrat en sekund av mitt beslut och det kommer jag aldrig heller göra. Tillsammans byggde vi upp en kärlek. En kärlek fylld med vackra ord, varma omfamningar och underbara minnen. Varje gång han rörde min hud rös jag till samtidigt som jag fylldes med en värme. Han kärleksfulla ord lyfte upp varsamt upp mig i hans famn och hans kyssar smakade perfekt. I fyra år delade vi allt tillsammans, han va min själ, min bästavän och min alldeles egna kärlek. Det går inte en dag då jag inte påminns av vår kärlek. Även fast vi inte längre delar livet på samma sätt som förut, kommer jag alltid bära med vår kärlek. Långt in i hjärtat har jag sparsamt bevarat den. Vår kärlek var perfekt, och han kommer alltid vara den mitt hjärta slår ett extra slag för. Nu och föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0