f: nummer ett - om mig.



Om mig

Eftersom jag redan har gjort ett försök med att berätta lite om mig själv i det förra uppdraget som därefter rann ut i sanden, bestämde jag mig för att jag till stora delar skulle använda det jag redan har skrivit. Men som en ny grej har jag bett två av mina vänner att beskriva mig utifrån hur de ser mig.

 

Några av er känner mig utanför bloggen, och vissa av er har bara en bild på mig utan att veta vem jag egentligen är. Jag ställer mig själv en fråga som jag inte allt för ofta besvarar -  vem är jag?  Och där tar det stopp. Jag har levt med mig själv i nitton år, och har fortfarande inte ett bra svar på frågan.

 

Jag frågade en vän vad han skulle svara på frågan och han gav mig ett kort svar, ”skaffa en egen uppfattning av mig” Och kanske är det så enkelt? Kanske har vi olika uppfattningar om vem man är?

 

Jag är en person som ofta vaknar med ett leende på läpparna och som ler åt det mesta i livet. Har fått lära mig att man ska uppskatta livet, och våga leva. Tänker antar jag att gör alltid gör för mycket. Tankarna snurrar in mig ibland och det känns inte som man hittar varken ett början eller slut. Tillsammans med tankarna är det mina drömmar som tar plats i mitt huvud. Jag har allt för mycket drömmar för att hinna med alla. Men det gör inte så mycket. Ju fler drömmar jag har desto större chans är det att få dem uppfyllda : )

 

Något som jag inte tror så många vet om mig:

Jag är en riktig sucker for love. Ibland kommer jag på mig själv av att vara kär i kärleken.

 

Detta är två av mina vänners ord om mig:

Hanna: Fredrica, är en tjej som inte kan vissla, ibland kan hon fundera lite för mycket, men när vi kommer till självaste handlingen så funderar hon inte alls. Saker och ting kan gå fel, men det bryr hon sig inte om. Fredrica är en tjej som verkligen kan bjuda på sig själv och står för det hon säger och tycker. Om en vän är i nöd, är Fredrica en tjej som ställer upp för en i vått och torrt. I mina ögon är fredrica en otroligt vacker och mysig tjej som betyder otroligt mycket för mig.

 

Fredrik: Du är för snäll för ditt bästa. En riktig vän i vått och torrt. En riktigt bra lyssnare som är väldigt omtänksam. Otroligt Givmild och du ställer upp och tänker på andra före dig själv, ibland för mycket så du själv hamnar i kläm.

 

vilka underbara vänner jag har. bästa, bästa bästa ni! ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är ju sant. You are fuckin' great! :) (alltså inte att du knullar skitbra, för det vet jag ju inget om utan att du ÄR skitbra!) haha I can't believe I just wrote that. Du kommer skratta sådär generat när du läser det där! ^^ PÖSS!

2010-12-02 @ 15:44:11
URL: http://urkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0