f: kära du. ♥



Grattis på födelsedagen älskade du. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får en underbar dag.



Min syster. Min alldeles egna storasyster.
Mellan oss finns det en osynlig bubbla,
som ingen kan se eller någonsin lyckas förstöra.
Bubblan tillhör dig och mig och är fylld med kärlek.
Villkorlös syskonkärlek.
I vår syskonkärlek växer det trygghet och samhörighet.
Men viktigast av allt -
Det är i denna bubbla vi alltid har varandra. 
Vi är aldrig ensamma.
Jag finns för dig, och du finns för mig.

Vilken stig du än väljer att gå kommer jag alltid att smyga bakom dig
och finnas när du behöver mig.
när du vill skratta eller gråta.
Du är aldrig ensam.

Du är vacker.
Så vacker att jag vill visa dig för hela världen.
När du ler glittrar dina ögon
och när du skrattar lyser din själ.
Jag vill sätta dig på en pedestal högt upp,
så världen kan få se dig.
Min vackra och alldeles egna storasyster.

Vi är aldrig ensamma, så länge vi har varandra.
Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är BÄST! älskar dig <3

2010-12-14 @ 09:13:30
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0