f: fjortonde december

Klockan passerade för en liten stund sedan förbi midnatt, vilket betyder att det är den fjortonde december. Då är det idag endast tio dagar kvar tills julafton, och att det är dagen efter lucia. Hemma i vårat hus är det en alldeles speciell dag för min älskade syster fyller 22 år. Tystnaden och mörkret har fallit över våran lägenhet för ikväll och jag ska snart också bege mig till drömmarnasland. Brevid min säng ligger det några inslagna paket i en hög som väntar på att få öppnas. Dess innehåll är noga utvalt och pappret och snöret som omsluter paketen är varsamt valda med kärlek. Det är min systers dag idag, min alldeles egna storasyster.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BECCA, HURRA HURRA HURRA HURRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0