f: come on.

Sitter just nu på körskolan och pluggar lite. Sista gången innan jul nu då! Lovade mig själv att jag måste göra 6 prov till innan jag går hem för att slå in julklappar. Så det är bara sätta igång!

Farfars begravning var otroligt vacker. Jag kände att han va med oss idag när vi tog ett sista farväl i kyrkan. Tårarna rann okontrollerat, och när jag la min ros brevid den vackra kistan frågade jag mig själv varför. Varför låg du där? Saknaden är stor men kärleken är ännu större. Älskade farfar, du är en ängel! ♥

Nu måste jag fortsätta att plugga lite, om jag vill komma hem idag. Hörs när jag är hemma. Just det, en sak till! Igår färgade Melinda mitt hår, och resultatet blev perfekt. Jag älskar det! Visar bilderna sen!


denna bild togs ett par dagar innan jag färgade håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0