f: it's all about you.

ibland hamnar man i situationer som man inte riktig hade tänkt sig.
det blir svårare och mer komplicerat än vad man trodde ifrån början.
men det känns inte bra och man vet bara inte hur man få ett slut på det.
det finns alltid olika sätt att lösa det på och ibland låter man det bara rinna ut i sanden.
jag försökte att låta allt försvinna och lösa sig av sig självt.
men sedan kommer alla dessa skuldkänslor.
jag som alltid täker på alla andra utom mig själv.
hur som helst, skuldkänslorna tog över och jag försökte att få ett slut på det, så snällt jag bara kunde.
igårkväll tog jag tag i saken, det blev mycket lättare än jag själv hade förväntat mig.
plötsligt! - allt var klart.
jag drog lättnadens suck, borrande in ansiktet i kudden och somade nästan direkt.
men innan jag lät drömmarna ta över lovade jag mig själv att bli mer egoistisk.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0