f: you're killing me.

nu ikväll testade vi för första gången att hyra film genom vår digitaltv.
genom ett par knapptryck med kontrollen var filmen redo att ses.
snabba cash.
joel kinnaman i en film.
underbart.
jag förväntade mig nog ganska mycket av filmen efter vad jag hört ifrån andra.
joel, han var lika snygg som vanligt.
men på något sätt kändes det som att filmen var en enda lång väntan.
en lång väntan på att filmen skulle börja och bli så där grymt bra då ingenting får störa en.
då hela världen måste stå still tills filmen är slut.
ni förstår vad jag menar?
filmen bjöd på vissa riktigt otäcka scener som fick magen att knyta sig.
men utöver det fanns det nog inte så mycket som gjorde filmen bra.
jag antar att det är som vanligt, att boken är mycket bättre.
men älskade joel, du är min dröm.
abso-fucking-lutely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0