M: Stockholm

Sitter hemma hos Carl och väntar på att Afi ska börja. Vi var på stan förut ihop att jag skulle hitta lite nya kläder. Men det började spö regna och det vägrade sluta så det fick mig på dåligt humör och jag hittade ingenting alls. Herregud det är ju stockholm, man borde kunna hitta något här eftersom de har så mycket mer affärer. Men nej. Jag behöver ha med mig min lilla fashionista Fredrica för att kunna handla något. Sist vi var i linköping och shoppade hade jag med mig flera påsar med mig hem och jag har nog aldrig varit så nöjd med mina inköp tidigare.

Imorgon åker jag hem till norrköping igen. Nu ska jag gå och slänga mig bredvid Carl i soffan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0