you name it.

Guten morgen!

På jobbet, as usual. Sista jobbar dagen denna vecka i Eskilstuna innan det är dags att åka hem till Norpan igen. Snart har jag helg, och det ska bli underbart. Dock kommer det inte bli en lugn stund under helgen eftersom vi har mycket att fixa hemma, men så fort det är klart kommer det bli superduper. Jag längtar redan nu efter att få komma hem till min säng och lägga mig och sova, men innan dess har jag mycket kvar. Tåget rullar inte in på stationen förens halv 6, då är det hem och tvätta håret och som en idiot leta efter mina anställnignsbevis ifrån d-data som jag måste hitta eftersom jag ska till arbetsförmedlingen imorgon (som den deltidsjobbare jag har blivit). Därefter blir det att ta den opumpade cykeln och trampa över till Melinda som ska testa att göra en långhårsuppsättning på mig inför gesällen (stavning?)

Imorgon kväll blir det iallafall grillning, och det längtar jag efter något otroligt. våren är här på riktigt, och det är dags för årets första grillning.


bild - scan.se


over and out - fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0