Gullible

Godmorgon bloggen!

Har ifrån lite olika håll hört att man tycker jag uppdaterar min personliga blogg alldeles för sällan. Tyvärr kommer ni som hoppats på en bättre uppdatering där bli besvikna. Jag kommer självklart ha den kvar, för någon dag kommer jag få ett fnatt och även uppdatera den. Men här finns jag nu, tillsammans med melinda.

Igår så jobbade hanna även här i e-tuna och eftersom vi inte ses allt för ofta längre måste man ta chansen när man ser den, jag älskar att lura henne förstår ni. Hon går på det mesta vilket gör att det blir ännu roligare. Det bästa är när man säger att det kommer en spindel. Om hon sitter ner - flyger hon ur stolen och hoppar och skriker. Är hon ute och går och man säger att hon har en spindel på axeln så börjar hon vifta med armarna och springa runt och gapa. Det är verkligen superkul att lura någon som så lätt går på det. Igår var det dags igen. Men denna gång lurade jag henne med att jag hade klippt av mig håret. Haha, hon gick på det, men dock blev det inte lika stor reaktion som jag trodde det skulle bli när hon insåg att jag hade lurat henne. HAHA. Hanna ifall du läser detta - you're too gullible for your own good! :P






Vad tycks? ;)


Over and out - fredrica


Kommentarer
Postat av: Hanna.

Att jag aldrig lär mig!

Fast grejen med att du skulle ha klippt av dig håret gjorde mig lite fundersam. Fast egentligen varför skulle du inte ha gjort det? Eftersom du skulle passa i den frillan!



Over and out, peace and love.

2010-04-23 @ 10:26:42
Postat av: fredrica

jo, du vet ju att jag älskar mitt hår och aldrig skulle klippa av mig håret. men visst, under kan ju inträffa. :)



ses på onsdag! loooove

2010-04-25 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0