don't blame it on the sunshine

sunday today! solen skiner utan för mitt fönster och jag hoppas att det är lika varmt och skönt ute idag som det ser ut att vara. idag blir det att inviga min nya skinnjacka när jag och melinda ska ta en liten tripp till Hageby och checka in alla affärer tillsammans. vi ska även checka in en annan sak också - sorry guys, det är hemligt.

Det har blivit vädligt mycket shopping för mig de senaste dagarna. Men när man är i en butik och ser vilka super priser det är och man inser att man kan göra helt galna fynd så kan i alla fall inte jag låta bli att handla. Det är ju saker jag behöver, så varför inte passa på när det är billigt? Ett par klänningar, massa byxor, skor, skinnjacka, smink - att jag alltid lyckas fynda, jag är stolt.

nu blir det in i duschen och fixa allt som behöver fixas inför vår roadtripp till hageby!



over and out - fredrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0